Kamu verkosto

Etelä-Suomi, KaMuT

Etelä-Suomen maahanmuuttajaverkosto KaMuT parantaa JHL:n maahanmuuttajajäsenten tiedonsaantia työelämästä sekä työntekijän oikeuksista ja velvollisuuksista. Verkosto toimii myös vertaisverkostona, jossa keskustellaan ajankohtaisista ammattiliiton asioista ja maahanmuuttajien työelämäasioista.

KaMuT = Kaikki Mukaan Toimintaan

Ryhmän tavoitteena on aktivoida jäseniä osallistumaan oman työpaikan, yhdistyksen ja liiton toimintaan. Verkostossa suunnitellaan toimintaa ja tehdään yhteistyötä liiton yhdistysten kanssa. Kamuilla on oma edustaja Etelä-Suomen aluetoimiston alueryhmässä.

Tule mukaan toimintaan!

KaMuT kokoontuu noin kerran kuukaudessa. Haluaisitko tulla mukaan? Ota yhteyttä:

Tietoa työelämästä eri kanavissa

Tiesithän, että voit vaihtaa nettisivujemme kielen englanniksi tai ruotsiksi sivun yläosasta löytyvästä kielivalikosta.

Facebookissa Trade Union JHL -sivu on JHL:n virallinen englanninkielinen sosiaalisen median kanava.

Suomen ammattiliittojen keskusjärjestö SAK:n työelämän pelisäännöt -sivulta löydät työelämätietoa 23:lla eri kielellä. JHL on SAK:n jäsenjärjestö.

Lisäksi JHL:n omasta aineistopankista löydät kampanja- ja muita materiaaleja suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Ota yhteyttä!

Haluaisitko kysyä jotain maahanmuuttajatoiminnastamme tai liittoon liittymisestä? Voit olla yhteydessä maahanmuuttajatyöstä vastaaviin asiantuntijoihimme: