Koulutusristeily yhdistyksen jäsenille 21.9.2024

29.5.2024

TULE MUKAAN YHDISTYKSEN KOULUTUSRISTEILYLLE!

Helsingin hyvinvointialueen ammattilaiset JHL 882 järjestää jäsenilleen yhdistystoiminnan koulutuspäivän risteilyn muodossa.

Aika: 21.9.2024 klo 7.45–21.00

Paikka: Eckerö Line, Helsinki-Tallinna-Helsinki risteily

Omavastuuhinta: 20 €, sisältää risteilylipun, aamiaisen kokouskeskuksessa, luottamusmiesten koulutuksen, mahdollisuuden osallistua kierrokselle Tallinnan Terveys-museossa, sekä buffet-illallisen paluumatkalla. Lisäksi matkatavaroita varten on varattuna hytti  (koulutustila pitää tyhjentää maissaolon ajaksi).

Ohjelma:

Klo 7.45 Ilmoittautuminen Länsiterminaalissa T2  ala-aulassa

Klo 9.00–11.15 Koulutus (aamiainen koulutuksen lomassa)
Aiheina mm.

• Työmarkkinatilanne ja vaikuttaminen, Kai Suutari
  • Yhteisjärjestön rooli järjestötoimijana, Jaana Syrjänen
  • Yhdistys edunvalvojana, Kai Suutari
  • Palkkaratkaisut toimialalla, Kai Suutari
  • Yhdistyksen tulevaisuus, Anna Breilin

Klo 11.15–17.30 Tallinnassa

• Mahdollisuus tutustua Terveysmuseoon
  • Vapaata aikaa Tallinnassa

Klo 18.30–21.00 Buffet-illallinen laivalla

Klo 21.00 Saapuminen Helsingin satamaan

Koulutusristeilylle mahtuu mukaan 50 jäsentä.

Ilmoittautumiset viimeistään 13.8.2024: pirkko.makela@hotmail.fi tai puh. 0415337259

Ilmoittautumisessa tulee olla osallistujan koko nimi ja syntymäaika. Kerrothan myös haluatko osallistua Terveysmuseon kierrokselle.

Ilmoittautuminen on sitova, omavastuuta ei palauteta, jos perut ilmoittautumisajan umpeuduttua tai et saavu paikalle.

HUOM ! Matkalle tarvitaan poliisin myöntämä henkilöllisyyskortti tai voimassa oleva passi.

Tervetuloa!!